SKU: z1994
Moduļu Ziedu Attēlus, Roku Darbs Abstraktu Ziedu Eļļas Gleznas Mājas Dekoram Modernu Ziedu Plakātu Mākslas Darbs Uz Sienas
Produkta parādīt
Mēs pack gleznojumiem, labākā metode, saskaņā ar daudzumu un krāsošanas izmērs.
1: Uz audekla apgleznošana, mēs roll un nodot papīra caurule (sieniņu biezums: 5mm), kas ir cieši aizsardzības.
2: Par izstiepts glezna, katra pozīcija ir noslēgtā plastmasas maisiņā un 4 stūriem aizsargāts, tad, kas iepakoti 5 slāņu gofrētā papīra, kartona kastē.
Piegāde
1: Ja jums vietu pasūtījumu, pls izvēlēties piegādes metodi.
2: Mēs kuģis pasaulē ar EMS, DHL, FEDEX, un regulāri pastu.
3: Mēs kuģis preces parasti 7 dienu laikā pēc tam, kad maksājums ir pabeigta.
4: Tranzīta laiks:
A: EMS: 10-15 dienas
B: DHL, FEDEX: 5-7 dienas
C: Ķīna post, gaisa pasts: 15-45 dienu laikā
5: Ievedmuitas nodoklis: Pircēji ir atbildīgi par visas importa muitas nodevas, nodevas un nodokļi (ja tā ir noticis). Šie papildu maksu var tikt
savākta laikā par piegādi. Anyway, ja jūs vēlaties, mēs varam atzīt preces kā "paraugu" vai "Dāvanas", lai vieglāk muitošana.)
Maksājuma
Ja jums vietu pasūtījumu, pls veikt maksājumu 3 dienu laikā. Mēs gribētu, lai jūs maksāt, izmantojot Darījuma online:
1) Darījuma ļauj droši maksāt tiešsaistē nepakļaujot savu kredītkartes informāciju (Pašlaik, jūs varat maksāt, izmantojot Moneybookers, Vīzas,
MasterCard un bankas pārskaitījumu. Jūs varat arī maksāt ar izvēlieties debeta kartes, tostarp Maestro, Solo, Carte Bleue, PostePay, CartaSi, 4.B
un Euro6000 ).
2) Jūs varat arī izsekot piegāde jūsu pasūtījumu un samaksu ir tikai izlaists piegādātājam pēc jūsu apstiprināt, esmu saņēmusi pasūtījumu.
3) Darījuma ir ātrs, drošs un viegli lietojams!
Atgriešanās
Mēs kalpojam mūsu klientiem labāko, kā mēs varam. Mēs jums atmaksāsim (mazāk par 15% no sākotnējā maksājumu, lai segtu piegādes izmaksas un citas apstrādes
maksa), ja jūs atgrieztos priekšmetus, 15 dienu laikā pēc tam, kad saņemts posteņiem, jebkuru iemeslu dēļ. Tomēr pircējam ir jāpārliecinās, ka preces atpakaļ
ir to sākotnējā stāvoklī. Ja šīs preces tiek zaudēti vai bojāti, ja tie netiek atgriezti, pircējs ir atbildīgs par šādu kaitējumu vai zaudējumus, un
mēs ne dodiet kompensāciju. Pircējam vajadzētu mēģināt iesniegt prasību loģistikas uzņēmums, lai atgūtu izmaksas, bojājumu vai zaudējumu. Pircējs būs
atbildīgs par kuģniecības maksas, lai atgrieztu preces.
Atsauksmes
Savu gandarījumu un pozitīvas atsauksmes ir ļoti svarīgi, lai mums. Lūdzu atstājiet pozitīvas atsauksmes un 5 zvaigznes, ja jums ir apmierināti ar mūsu
preces un pakalpojuma. Ja jums ir kādas problēmas ar mūsu produktiem vai pakalpojumiem, lūdzu, jūtieties brīvi sazināties ar mums, pirmkārt, pirms jūs atstāt negatīvu
atsauksmes. Mēs darīsim visu iespējamo, lai atrisinātu jebkuru problēmu, un nodrošināt jūs ar labāko klientu apkalpošanu.
Umesh Choudekar
2017-11-24
Very good!